Στη συγκέντρωση συμμετείχαν πολλοί μετανάστες, αλλά και μέλη του αντιεξουσιαστικού χώρου, καθώς και της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς. Στην περιοχή είχαν αναπτυχθεί ισχυρότατες δυνάμεις της Αστυνομίας που εμπόδισαν την πορεία να πλησιάσει στο αστυνομικό τμήμα. Μικρής έκτασης επεισόδια σημειώθηκαν όταν φίλαθλος του Ολυμπιακού επιτέθηκε λεκτικά στους συγκεντρωμένους.
Η Χρυσή Αυγή, πριν από την πραγματοποίηση της συγκέντρωσης, εξέδωσε ανακοίνωση όπου χαρακτηρίζει «σκουπίδια» τους μετανάστες που -όπως αναφέρεται- «στοιβάχτηκαν στην πατρίδα μας σε συνεργασία με εγχώριους άπλυτους εθνοπροδότες του ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αναρχικών ομάδων και άλλων ‘προοδευτικών’».
Κάλεσε επίσης σε αντισυγκέντρωση τα μέλη της, τα οποία απέκλεισαν την οδό Καισάρειας, όπου βρίσκονται τα γραφεία της οργάνωσης.