Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ενώπιον ψευδοδικαστηρίου οδηγήθηκαν σήμερα ο πατέρας και ο γιος που συνελήφθησαν προχθές παράνομα από τα κατοχικά στρατεύματα στα Στροβίλια όταν πήγαν να δουν το σπίτι της γιαγιάς τους. Οι 2, αφέθηκαν σήμερα ελεύθεροι ενώ το ψευδοδικαστήριο τους επέβαλε πρόστιμο. 

 

Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για πατέρα 47 ετών και τον γιό του 25 ετών από τη Σωτήρα για τους οποίους έγινε καταγγελία στην Αστυνομία από την σύζυγο του 47χρονου και όπως είχε αναφέρει, δύο ώρες προηγουμένως της τηλεφώνησε ο γιός της και της είπε ότι τους συνέλαβαν οι Τούρκοι και ότι τους έχουν μεταφέρει σε λεγόμενο αστυνομικό σταθμό, όπου και ανακρίθηκαν.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο 25χρονος είναι καλά στην υγεία τους και παρέμειναν υπό κράτηση μέχρι και σήμερα που οδηγήθηκαν ενώπιον "δικαστηρίου" με την κατηγορία της εισόδου σε στρατιωτική περιοχή. 

Να σημειωθεί ότι έγιναν διαβήματα προς τα Ηνωμένα Εθνη για να απελευθερωθούν.