Εξήντα χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την άγρια δολοφονία οκτώ Κοντομενιωτών στο Κιόνελι. Σφαγιάστηκαν στις δώδεκα Ιουνίου του 1958, από Τούρκους εξτρεμιστές με τη συνεργασία άγγλων αποικιοκρατών στο χωριό Κιόνελι.
Οι Αγγλοι είχαν συλλάβει συνολικά 35 Κοντεμενιώτες έξω από το χωριό Σκυλλούρα, τους οποίους παρέδωσαν στη συνέχεια στο έλεος τούρκων εξτρεμιστών έξω από το τουρκοκυπριακό χωριό Κιόνελι. Οι τελευταίοι εγκλώβισαν τα αθώα θύματα τους στους αγρούς και αφού τους καταδίωξαν κατακρεούργησαν οκτώ από αυτούς ηλικίας 17 με 34 χρόνων.
Πλήθος κόσμου συνέρευσε σήμερα στον Ιερό Ναό Παναγίας Μακεδονίτισσας, για να τιμήσει τη μνήμη τους.
Επιμνημόσυνο λόγο εκφώνησε ο Επίτροπος Προεδρίας για Ανθρωπιστικά Θέματα Φώτης Φωτίου.
Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στο μνημείο πεσόντων και αγνοουμένων της κοινότητας Κοντεμένου, από την Πολιτεία, την Εκκλησία, βουλευτές, εκπροσώπους κομμάτων και συγγενείς.
Το 1974, ο Κοντεμένος πλήρωσε και πάλι βαρύ φόρο αίματος, με ήρωες που έπεσαν προασπιζόμενοι την ελευθερία της Κύπρου κατά του τούρκου εισβολέα, αλλά και έξι με έξι αγωνιστές που παραμένουν στον κατάλογο των αγνοουμένων.