Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δεκάδες πρόσφυγες από το Λευκόνοικο και όχι μόνο, με αισθήματα βαθιάς κατάνυξης παρακολούθησαν την Θεία Λειτουργία στην εκκλησία του αρχαγγέλου Μιχαήλ στο κατεχόμενο κεφαλοχώρι της Μεσαορίας. ήταν η πρώτη φορά μετά τον ξεριζωμό του 1974 που στην εκκλησία τελέστηκε Θεία Λειτουργία, προϊσταμένου του μητροπολίτη Αμμοχώστου Βασίλειου.

Ο μητροπολίτης Αμμοχώστου, Βασίλειος στο κήρυγμα του έκανε λόγο για ένα από τα σημαντικότερα εκκλησιαστικά μνημεία του τόπου.

«Αλλά βεβαίως και σαν μνημείο πολιτισμού. Ο στόχος είναι να λειτουργούμε οσάκις μας δίνεται η δυνατότητα «

Για τα αισθήματα ευγνωμοσύνης όλων των δημοτών Λευκονοίκου για την αναστήλωση του ιερού ναού εξέφρασε η Δήμαρχος της κατεχόμενης κωμόπολης, Ζήνα Λυσάνδρου Παναγίδη.

«Προσευχηθήκαμε όλοι στον αρχάγγελο μας εκείνος που ξέρει να ευδοκήσει να υλοποιηθούν οι λαχτάρες της ψυχής μας.»

Ο ναός αναστηλώθηκε με κονδύλια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και παραδόθηκε στην Τεχνική Επιτροπή για την πολιτιστική κληρονομία τον περασμένο Οκτώβριο. Κατά τη διάρκεια των εργασιών έγινε συντήρηση των ήδη γνωστών τοιχογραφιών του εικοστού αιώνα, ενώ ήρθαν στο φως τοιχογραφίες του 16ου αιώνα, αλλά και βυζαντινές του 12ου αιώνα.