44 χρόνια μετά την ηρωική της θυσία, η Μαρίτσα Αποστολίδη του Μιχαήλ, κηδεύτηκε σήμερα.
Η εξόδιος ακολουθεία τελέστηκε από τον Ιερό ναό Αγίου Χαραλάμπους Νέου Χωριού Κυθρέας, στην παρουσία συγγενών, συγχωριανών και φίλων.
Η Μαρίτσα Αποστόλίδη Ευτυχίου, 60 χρόνων τότε, δολοφονήθηκε από ένοπλους στρατιώτες που εισέβαλαν στο χωριό και εκτέλεσαν μαζικά κατοίκους στη μέση του δρόμου. Η ίδια δέχθηκε μια σφαίρα στον λαιμό προς το κεφάλι.
Για 43 χρόνια παρέμεινε θαμμένη στο σημείο που την έθαψε ο σύζυγός της Ευτυχής, ο οποίος πέθανε στην προσφυγιά και αφού βίωσε τον εγκλωβισμό στο χωριό. Μαζί του είχε αποκτήσει έξι κόρες, από τις οποίες οι 5 βρίσκονται εν ζωή.
Ο εγγονός της Χριστόφορος Πισσαρίδης είπε: "Όλοι ξέρουμε ότι εκτέλεστηκες εν ψυχρώ από τους Τούρκους, γιατί όλοι το ξέρουμε πολύ καλά πόσο πολύ πόνεσε και ο παππούς ο Ευτυχής σου, όταν εξαναγκάστηκε να σε θάψει με τα ίδια του τα χέρια εσένα και τους άλλους συγχωριανούς μας".
Ο Κοινοτάρχης του Νέου Χωριού Κυθρέας Χρίστος Λαμπριάς είπε: "Το 1974 ήρθε και παρέμεινε στη ψυχή μας, μέχρι που ο αττίλας μπήκε στο χωριό μας και άφησε πληγές που άρχισαν αυτές τις μέρες να αιμορραγούν ξανά με τις μαζικές ταυτοποιήσεις των αγνοουμένων μας".
Το Νέο Χωριό Κυθρέας πλήρωσε ιδιαίτερα βαρύ φόρο αίματος κατά τη διάρκεια της τουρκικής εισβολής καθώς καταγράφηκαν 74 περιπτώσεις πεσόντων, εκτελεσθέντων εν ψυχρώ κατοίκων του χωριού και αγνοουμένων.