Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ακόμα δεν μπήκε το καλοκαίρι και ήδη ιδιοκτήτες κέντρων αναψυχής άρχισαν να καταλαμβάνουν πεζοδρόμια και να τοποθετούν τραπεζάκια και καρέκλες σε δημόσιους δρόμους.

Χθες βράδυ, συγκεκριμένα στην Αγία Νάπα, μέλη του Αστυνομικού Σταθμού Αγίας Νάπας και του Ουλαμού Πρόληψης Εγκλημάτων Αμμοχώστου, στο πλαίσιο συντονισμένης επιχείρησης για πάταξη του φαινομένου τοποθέτησης επίπλων σε δημόσιους δρόμους, προέβησαν σε πέντε καταγγελίες ιδιοκτητών κέντρων αναψυχής στην Αγία Νάπα, για τοποθέτηση επίπλων σε δημόσιο δρόμο.

Από τα εν λόγω υποστατικά, κατασχέθηκαν συνολικά 24 τραπεζάκια και 6 ξύλινα καθίσματα, τα οποία κατακρατήθηκαν ως τεκμήρια.

Στο μεταξύ, από σήμερα Παρασκευή 1η Ιουνίου, 2012, η οδός Αγίας Μαύρης στην Αγία Νάπα, καθίσταται πεζόδρομος για συγκεκριμένες ώρες κατά το βράδυ, μετά από εισήγηση του Δημοτικού Συμβουλίου και έγκριση του Αρχηγού Αστυνομίας.