Ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, επέκρινε σήμερα τον Αμερικανό πρόεδρο, εξαιτίας της παραίνεσης του «η επιχείρηση στο Αφρίν να είναι σύντομη και περιορισμένης κλίμακας».
Ο Ερντογάν σε ομιλία του προς περιφερειάρχες στα κεντρικά γραφεία του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης, αντέδρασε λέγοντας:
«Αυτές οι τρομοκρατικές οργανώσεις τριγυρίζουν στην περιοχή με σημαίες των ΗΠΑ. Πώς εξηγείται αυτό; Ο κύριος Τραμπ λέει να μην τους επικρίνουμε τόσο πολύ. Πώς μπορεί ένας στρατηγικός σύμμαχος να κάνει κάτι τέτοιο στον στρατηγικό του εταίρο; Είναι μόλις 7 μέρες. Πόσο κράτησε το Αφγανιστάν; Σχεδόν 20 χρόνια. Το Ιράκ σχεδόν 18 χρόνια. Ακόμα εκεί ήσαστε. Όταν πρόκειται για την Τουρκία, γιατί άραγε αυτή η βιασύνη;».
Ο Ερντογάν επανέλαβε για μία ακόμη φορά ότι ο στόχος της Τουρκίας είναι μόνο οι τρομοκρατικές οργανώσεις και οι τρομοκράτες, ευχαριστώντας το γενικό γραμματέα του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενμπεργκ, για τη στήριξή του, ενώ εξέφρασε την αντίδρασή του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
«Πηγαίνετε πρώτα να ψάξετε για παραδείγματα εισβολής στο παρελθόν στη Λιβύη, στη Ρουάντα, στο Μάλι. Ο τουρκικός στρατός δεν ενήργησε ως εισβολέας. Τι θα κάνατε άραγε εσείς, αν τρομοκράτες έριχναν ρουκέτες στις δικές σας πόλεις από μέρη δίπλα στα σύνορά σας, αν έριχναν βόμβες και άνοιγαν πυρ; Αν έριχναν βόμβες στις δικές σας εκκλησίες και μέσα προσεύχονταν άνθρωποι;».