Μετά από πέντε μέρες νοσηλείας στην Α’ Παθολογική Κλινική στο Θριάσιο νοσοκομείο η Βίκυ Σταμάτη επέστρεψε και πάλι στις φυλακές Κορυδαλλού.
Η κ. Σταμάτη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με αιμορραγία γυναικολογικής φύσεως, ενώ βρισκόταν σε απεργία πείνας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ενδέχεται τα συμπτώματα να οφείλονται σε ψυχολογικούς παράγοντες. Οι γιατροί της έδωσαν οδηγίες και αναμένεται να δει πώς θα πάει.
Την ίδια στιγμή νέες αποκαλύψεις για το όργιο σπατάλης του ζεύγους Τσοχατζόπουλου βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ ΕΔΩ.
Σύμφωνα με νέα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας προκύπτει ότι η κ. Σταμάτη όργωνε τα Βόρεια Προάστια, προκειμένου να βρει τα ακριβότερα αντικείμενα και έπιπλα για το «φτωχικό» της.
Το ένα από τα τραπεζάκια που κοσμούν το διατηρητέο κόστισε 21.480 ευρώ, ενώ το ύφασμα του καναπέ με την ονομασία «ραψωδία» μόλις… 19.701 ευρώ.
Η ριγέ κουρτίνα στο υπνοδωμάτιο της Σταμάτη αγγίζει τα 6.740 ευρώ, ενώ σε τιμολόγιο, που κατασχέθηκε από το γραφείο του Α. Τσοχατζόπουλου φαίνεται να έγινε παραγγελία υφασμάτων αξίας 160.000 ευρώ! Μα τι «έντυσε» με τόσα χρήματα;
Επιπλέον κατασχέθηκε έγγραφο για «κοστολόγηση εγκαταστάσεων και εργασιών» στο σπίτι της Αρεοπαγίτου, ύψους 719.030 ευρώ, το οποίο προβλέπει για το αίθριο υάλινη κατασκευή δώματος και κατασκευή ΙΝΟΧ συνολικής αξίας 150.000 ευρώ.