Αυξανονται καθε χρονο οι αναγκες σε αιμα τονιστηκε σημερα σε δημοσιογραφικη διασκεψη της Παγκύπριας Συντονιστικής Επιτροπής Αιμοδοσίας και διαφώτισης με την οποια κηρυχθηκε η τριακοστης εβδομάδα αιμοδοσίας.
Ο πρόεδρος της παγκύπριας συντονιστικής επιτροπής αιμοδοσίας και διαφώτισης Νίκος Παυλίδης ανέφερε πως η απώλεια σε επάρκεια αίματος ισοδυναμει με απώλεια μίας ζωής και παρέθεσε στοιχεία που καταδεικνύουν την συνεχόμενη αύξηση σε ανάγκες χρόνο με το χρόνο: «Οταν πρωτοξεκινήσαμε το 1977 οι ανάγκες του τόπου μας σε άιμα ήταν 12,500 χιλιάδες , το 2010 οι ανάγκες μας ανήλθαν σε 55 χιλιάδες 31 φιάλες και το 2011 δηλαδή πέρσι οι ανάγκες μας ανήλθαν σε 56 χιλιάδες 208.»
Σύμφωνα με τα στοιχεία καθημερινά θα πρέπει να γίνεται προσφορά το λιγότερο 160 φιαλων αιματος παγκυπρίως γι' άυτό πρόσθεσε ο κ. Παυλίδης δεν μπορεί να υπάρξει αδιαφορία της πλειονότητας του λαόυ μας, απώλεια συνειδητών εθελοντών αιμοδοτών αλλα και εφησυχασμός από τους συντελεστές που συμμετέχουν στην αιμοδοτικη προσπάθεια.
ο Gενικός Dιευθυντής του υπουργείου Υγειας Διονύσης Μαυρονικόλας μιλωντας κατα την τελετη εναρξης της ενδομαδας αιμοδοσιας ανεφερε: «Εχουμε όλοι μας την ηθική υποχρέωση να στηρίξουμε τον θεσμό της αιμοδοσίας κααι να μετατρέψουμε τα λόγια σε πράξεις αφοσίωσης και γεναιωδορίας.»
Η 30η εβδομάδα αιμοδοσίας συνεχίζεται με καλιτεχνική εκδήλωση στο δημοτικό θέατρο Στροβόλου όπου θα τιμηθούν εθελοντές αιμοδότες κοινότητες και οργανωμένα σύνολα για την προσφοράς τους.