Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μια αδιανόητη τραγωδία εκτυλίχτηκε στο Αυλάκι Στυλίδας με θύμα ένα μωράκι 18 μηνών, η ζωή του οποίου κινδυνεύει.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του lamiareport.gr, το πρωί της Τρίτης εισήχθη στο Νοσοκομείο Λαμίας το μωράκι, σε ημικωματώδη κατάσταση, συνοδευόμενο από την ανήλικη μητέρα του ηλικίας 17 ετών. Όπως αποκαλύφθηκε στη συνέχεια το μωρό είχε καταπιεί ναρκωτικό χάπι «Βουλμπεγκάλ» και η κατάστασή του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη.

Προηγήθηκε έρευνα της Ασφάλειας στο σπίτι όπου διαμένει η 17χρονη μαζί με τα άλλα δύο ανήλικα παιδιά της και τη μητέρα της, αλλά και έναν 23χρονο γνωστό χρήστη ναρκωτικών ουσιών, με τον οποίο συζεί. Εκεί τα ευρήματα ήταν πλούσια σε μικροποσότητες ηρωίνης και χασίς, αλλά και τα συγκεκριμένα χάπια που φέρεται να πήρε το μωρό.

Το εξωφρενικό στην υπόθεση είναι ότι στο σημείο που ήταν όλες αυτές οι ναρκωτικές ουσίες δεν μπορούσε να φτάσει το μωρό και σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε η μητέρα της ανήλικης το χάπι το έδωσε ο 23χρονος προκειμένου να τον αφήσει ήσυχο γιατί γκρίνιαζε! Επίσης ισχυρίστηκε ότι ο 23χρονος θέλει να βγάλει από τη μέση και τα τρία παιδιά της 17χρονης, που είναι από άλλον πατέρα.

Αυτή τη στιγμή το 18 μηνών αγοράκι έχει μεταφερθεί στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» καθώς χθες το απόγευμα υποτροπίασε και η κατάστασή του είναι σοβαρή, ενώ σήμερα μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο Αθηνών.

Την ίδια ώρα η Ασφάλεια συνέλαβε τη 17χρονη "μητέρα" και τον 23χρονο με κακουργηματικού χαρακτήρα κατηγορίες και αναμένονται να οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Λαμίας.

.