Οι δύο τουρίστριες ηλικίας 33 και 32 χρόνων, ανέφεραν ότι στις 02.00 χθες τα ξημερώματα μετέβησαν για διασκέδαση σε νυχτερινό κέντρο στην Αγία Νάπα και τοποθέτησαν τις τσάντες τους στο μπαρ του κλαμπ.
Οι γυναίκες κατήγγειλαν στην Αστυνομία ότι μεταξύ των ωρών 02.00 – 03.30 που βρίσκονταν στο κέντρο διασκέδασης άγνωστοι έκλεψαν τις τσάντες τους. Η μία τσάντα, αξίας 6 χιλιάδων ευρώ, περιείχε το χρηματικό ποσό των 100 ευρώ σε μετρητά και διάφορα καλλυντικά ασήμαντης χρηματικής αξίας.
Η δεύτερη τσάντα, που ήταν επίσης επώνυμη αξίας 300 ευρώ, περιείχε ένα κινητό τηλέφωνο αξίας 600 ευρώ και διάφορα καλλυντικά ασήμαντης αξίας.
Η αξία σύμφωνα με τις παραπονούμενες ανέρχεται στις επτά περίπου χιλιάδες ευρώ.Τα κλοπιμαία δεν καλύπτονται από ασφάλεια έναντι κλοπής ενώ η Αστυνομία παρέλαβε τα κλειστά κυκλώματα παρακολούθησης του νυχτερινού κέντρου για περαιτέρω εξετάσεις.