Το Σάββατο 29 Απριλίου μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκε από την κοινότητα Αγίου Ανδρονίκου επίσκεψη στο κατεχόμενο χωριό Άγιος Ανδρόνικος Καρπασίας.
Οι πρόσφυγες του Αγίου Ανδρονίκου επισκεφτήκαν την εκκλησία της Αγίας Φωτούς καθώς και το μοναστήρι του Αποστόλου Ανδρέα.
Ιδιαίτερη στιγμή για όλους ήταν η συνάντηση με τους εγκλωβισμένους Ανδρέα και Μηλιά που εδώ και 43 σχεδόν χρόνια δεν έχουν εγκαταλείψει το χωριό τους ακόμα και αν στερούνται την δική τους ελευθερία.