Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Η Ελληνική Αστυνομία προχωρεί σήμερα στην εκκένωση κτηρίων στο κέντρο της Αθήνας όπου διαμένουν μαζικά μετανάστες.

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, τόνισε ότι ""πρέπει να ανακαταλάβουμε τον δημόσιο χώρο και να μην υποταχθούμε σε αυτούς που θέλουν τους πολίτες υποταγμένους στον φόβο.

Ο ίδιος επανέλαβε πως ότι οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων που φιλοξενούν παράνομους μετανάστες θα διώκονται ποινικά και κάλεσε τους πολίτες να καταγγέλλουν στην Άμεση Δράση τέτοια φαινόμενα.

Στη συνέχεια, η ΕΛ.ΑΣ. θα ελέγχει τις καταγγελίες και με την παρουσία εισαγγελέα και τη συνδρομή του ΚΕΕΛΠΝΟ θα προχωρεί σε εκκένωση, απολύμανση και σφράγιση των χώρων αυτών.