Ο Μητροπολίτης Ταμασσού και Ορεινής Ησαΐας υποδέχθηκε και ευλόγησε τα λείψανα του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μπροστά από το Μέγαρο των Κοινοτικών Συμβουλίων στην Πάνω Δευτερά.
Επικράτησε θρησκευτική κατάνυξης ανάμεσα στους πιστούς που έσπευσαν στην εκκλησία για να προσκυνήσουν το Άγιο Λείψανο.
Το λείψανο του Αγίου Γεωργίου μεταφέρθηκε από την Ιερά Μονή Μεγάλης Παναγιάς Σάμου με πρωτοβουλία της Ιεράς Μητρόπολης Ταμασού . Θα παραμείνει στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου μέχρι και την Κυριακή 30 του μηνός, με την εκκλησία να παραμένει ανοικτή από τις 6:30 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ.