Η Αστυνομία, βρισκόταν σε επιφυλακή από νωρίς το πρωί με στόχο την ασφαλή μετάβαση των εκδρομέων στους προορισμούς τους ενώ θα συνεχίσει να ΄βρίσκεται επί ποδός μέχρι και αργά απόψε με στόχο την ασφαλή επιστροφή
Η Τροχαία κάλεσε τους οδηγούς να είναι προσεκτικοί. Σημεία ελέγχου είχαν στηθεί σε τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στους υπεραστικούς δρόμους που οδηγούν σε ορεινά χωριά.
Στο επίκεντρο οι ελέγχοι για κατανάλωση αλκοόλ η ταχύτητα και η χρήση ζώνης ασφαλείας. Η ροή των εκδρομέων πίσω στις πόλεις συνεχίστηκε μέχρι αργά το απόγευμα.