Σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, η ώρα 02.30 η Υπηρεσία έλαβε κλήση για πυρκαγιά στη καφετέρια του ΤΕΠΑΚ, στην οδό Αθηνών, στη Λεμεσό.
Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς ανταποκρίθηκαν 3 Πυροσβεστικά οχήματα.
Η πυρκαγιά, ξέσπασε σε τέντα και πλαστικές καρέκλες και επηρεάστηκαν και οι δοκοί της μεταλλικής κατασκευής που χρησιμοποιείται σαν καφετέρια.
Πιθανότατα η πυρκαγιά να προκλήθηκε από κακόβουλη πράξη.
Τα ακριβή αίτια θα διερευνηθούν σήμερα.