Το λεωφορείο διέσχισε τον κεντρικό δρόμο της πόλης δίπλα από κατεστραμμένα κι ερημωμένα κτίρια και πέρασε από οχύρωμα από κόκκινη άμμο πίσω από το οποίο προστατεύονταν οι αντάρτες κατά τη διάρκεια των μαχών με τις κυβερνητικές δυνάμεις.
Μια στρατιωτική πηγή επιβεβαίωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι 300 αντάρτες μαζί με τις οικογένειές τους αναμένεται να εγκαταλείψουν σήμερα την πόλη έπειτα από μια συμφωνία που ανακοινώθηκε χθες.
Οι άμαχοι μεταφέρονται προς κέντρα φιλοξενίας ενώ οι αντάρτες αναμένεται να μεταβούν στην Ιντλίμπ (βορειοδυτικά), μια πόλη που ελέγχουν οι αντικαθεστωτικές οργανώσεις