Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

  Οι Γάλλοι δημοσιογράφοι Εντίτ Μπουβιέ και Ουϊλιαμ Ντανιέλς, οι οποίοι είχαν εγκλωβιστεί για πολλές ημέρες στην πόλη Χομς της Συρίας, βρίσκονται πλέον στην πρεσβεία της Γαλλίας στο Λίβανο, δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Εξωτερικών Αλέν Ζιπέ.

"Είμαι χαρούμενος για το γεγονός ότι οι δύο Γάλλοι δημοσιογράφοι, η κυρία Εντίτ Μπουβιέ και ο κύριος Ουϊλιαμ Ντανιέλς, οι οποίοι είχαν εγκλωβιστεί στην πόλη Χομς για πολλές ημέρες, βρίσκονται απόψε στο Λίβανο.

Τους έχει αναλάβει η πρεσβεία της Γαλλίας στη Βηρυτό και γίνεται κάθε τι δυνατό για την ιατρική τους παρακολούθηση και τον επαναπατρισμό τους το συντομότερο δυνατό", δήλωσε ο Ζιπέ, λίγο μετά την ανακοίνωση του Γάλλου προέδρου Νικολά Σαρκοζί ότι οι δύο δημοσιογράφοι βρίσκονταν πλέον στο Λίβανο.