Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στις 12:00 το μεσημέρι πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας, έξω από το Προεδρικό Μέγαρο, οι οδηγοί ταξί.

Μάλιστα, απέκλεισαν τον κυκλικό κόμβο του Προεδρικού συμβολικά για δέκα περίπου λεπτά.

Επιπλέον, επέδωσαν υπόμνημα με τα αιτήματά τους στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Πάγια αιτήματα του Συνδέσμου είναι η άδεια οδικής χρήσης-πιάτσες, πάταξη της παρανομίας και του αθέμιτου ανταγωνισμού και μείωση του υψηλού κόστους εργασίας.