Συγγενείς, φίλοι, συνεργάτες και εκτιμητές του έργου και της προσφοράς του Γώγου Παρασκευαΐδη στην πατρίδα και την κοινωνία, παρευρέθηκαν στο ετήσιο μνημόσυνό του, το οποίο τελέστηκε από τον Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στην Αγλαντζιά, προϊσταμένου του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου.
Οκτώ χρόνια μετά το θάνατό του κανένας δεν ξεχνά τον άνθρωπο που ξεχώρισε για την ταπεινότητα, την φιλανθρωπία και την ανθρωπιά του. Για το ανθρωπιστικό του έργο τιμήθηκε μάλιστα από τις Κυβερνήσεις Ελλάδας και Κύπρου αλλά και από την Εκκλησία της Κύπρου με το Χρυσό Παράσημο του Αποστόλου Βαρνάβα.
Ο ευπατρίδης Γώγος Παρασκευαίδης βοήθησε τα μέγιστα την Κύπρο και στο εθνικό ζήτημα.
Ακολούθως τελέστηκε τρισάγιο στον τάφο του Γώγου Παρασκευαΐδη στο Κοιμητήριο Κωνσταντίνου και Ελένης.