Η… νύστα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής της ολονύχτιας συνεδρίασης της Ολομέλειας της Βουλής.
Η συνεδρίαση ξεκίνησε στις 2 τα ξημερώματα και ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 09.30 ενώ αμέσως μετά ακολούθησε η ονομαστική ψηφοφορία.
Πολλοί από τους βουλευτές βρίσκονταν επί 24 ώρες στο Κοινοβούλιο αφού προηγήθηκαν οι συνεδριάσεις των Επιτροπών και η Διάσκεψη των Προέδρων.
Ως εκ τούτου κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Ολομέλειας αρκετοί ήταν εκείνοι που … ανέβηκαν στα 'ορεινά" και παραδόθηκαν στην αγκαλιά του Μορφέα αφούν δεν μπόρεσαν να κρατήσουν τα μάτια τους κλειστά.
Αλλοι, στην προσπάθειά τους να μείνουν ξύπνιοι, άνοιξαν laptop και κινητά...