Το ετήσιο μνημόσυνο των πεσόντων και δέηση υπέρ της ανεύρεσης των αγνοουμένων, του 256 τάγματος πεζικού τελέστηκε το πρωί από την εκκλησία του αγίου Γεωργίου στην Ευρύχου.
Το 256 Τάγμα Πεζικού, πολεμούσε ακατάπαυστα από τις 20 Ιουλίου του 1974. Την έκτη Αυγούστου και ενώ είχε συμφωνηθεί η εκεχειρία τα παλικάρια του τάγματος βρέθηκαν εγκλωβισμένα στην περιοχή Λαπήθου Καραβά από την 39η Μεραρχία του Αττίλα και δέχτηκαν επίθεση.
Οι λιγοστοί μαχητές αντιστάθηκαν με τα πενιχρά τους μέσα προκαλώντας σοβαρά πλήγματα στην επίθεση των Τούρκων. Λίγο πριν το μεσημέρι διατάχθηκαν να υποχωρήσουν και να εγκατασταθούν στη γραμμή Βασίλειας - Βαβυλά. Όμως οι Τούρκοι είχαν καταφέρει να κάνουν απόβαση στην περιοχή της Αϊρκώτισσας στη Λάπηθο και, αφού είχαν ήδη κρυφτεί στις καλαμιές που υπήρχαν στην περιοχή έστησαν φονική ενέδρα στους μαχητές του 256 που υποχωρούσαν.
Σκληρός ο απολογισμός 58 άνδρες νεκροί ή αγνοούμενοι.
Ακλούθησε τρισάγιο στο Μνημείο των 58 Ηρώων που βρίσκετε μπροστά στη πύλη του στρατοπέδου Μάρκου Δράκου στην Ευρύχου.
Ο πρόεδρος του συνδέσμου επιζώντων του 256 τάγματος πεζικού εξήρε τη θυσία των συμπολεμιστών του
Ακολούθησε προσκλητήριο πεσόντων και αγνοουμένων
Και κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο των πεσόντων από συγγενείς τους, εκπροσώπους των κομμάτων, οργανώσεων και φορέων. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον εθνικό ύμνο.