Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Το δημοτικό συμβούλιο του Κιέβου αποφάσισε την Πέμπτη τη δημιουργία ενός ανοιχτού μουσείου, το οποίο θα είναι αφιερωμένο στη «σοβιετική κατοχή της Ουκρανίας».

Όπως μεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, δόθηκε εντολή στις αρχές της ουκρανικής πρωτεύουσας να συγκεντρώσουν όλα τα σοβιετικά μνημεία και σύμβολα που βρίσκονται διάσπαρτα στην πόλη, σε ένα δημόσιο πάρκο. Τα σοβιετικά σύμβολα είναι επισήμως απαγορευμένα.

Σύμφωνα με ουκρανικά ΜΜΕ, σκοπός του μουσείου είναι ο κόσμος να γνωρίζει και να θυμάται «τα εγκλήματα που διαπράχθηκαν από το ολοκληρωτικό σοβιετικό καθεστώς στην Ουκρανία».

Η Ουκρανία αποτέλεσε μέρος της Σοβιετικής Ένωσης από τη σύστασή της το 1922 μέχρι την κατάρρευση το 1991.

Δεν υπήρξε άμεση αντίδραση από την πλευρά της Μόσχας για την κατασκευή του μουσείου.