Ο Πρόεδρος της Παγκύπριας Οργάνωσης Ελλήνων Δασκάλων (ΠΟΕΔ) Φίλιος Φυλακτού δήλωσε πως η Οργάνωση θα περιμένει να δει τι θα ψηφιστεί αύριο και τα οποιαδήποτε δεδομένα θα αξιολογηθούν.Η συμβολή της ΠΟΕΔ, συνέχισε, στην συζήτηση του νομοσχεδίου ενώπιον της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής ήταν ουσιαστική.
Εμείς, πρόσθεσε, προσπαθήσαμε να προβληματίσουμε, να επηρεάσουμε τα πράγματα όσο μπορούσαμε, ιδιαίτερα ως προς το θέμα του να μην θυματοποιηθεί ο κόσμος και τούτο το πράγμα φαίνεται ότι το πετύχαμε με την αποδοχή για να μεταθέσουν τα χρονοδιαγράμματα.
«Μπορεί να γίνουν τροποποιήσεις, μπορεί να γίνουν χίλια δύο πράγματα και να αλλάξει εντελώς το σχέδιο. Ως ΠΟΕΔ περιμένουμε να δούμε τι θα ψηφιστεί αύριο, ποιο θα είναι το τελικό νομοσχέδιο και τα οποιαδήποτε δεδομένα, εμείς θα τα παρουσιάσουμε στα συλλογικά μας σώματα για να τα αξιολογήσουμε. Προσωπικά εγώ ως Πρόεδρος της ΠΟΕΔ έχω ισχυρή άποψη για το πως διαμορφώθηκε χθες (το νομοσχέδιο), όμως δεν κρίνω σκόπιμο και είναι αντιδεοντολογικό να την εκφράσω δημόσια πριν την παρουσιάσω στο Διοικητικό Συμβούλιο», συμπλήρωσε.
Ερωτηθείς αν η Οργάνωση είναι ικανοποιημένη με τις τροποποιήσεις που έγιναν επί του νομοσχεδίου, ο κ. Φυλακτού είπε ότι η ΠΟΕΔ εκφράζει μία ικανοποίηση για την μετάθεση των χρονοδιαγραμμάτων.
«Περιμένουμε το αυριανό αποτέλεσμα για να τοποθετηθούμε», κατέληξε.