Συνεχίζονται οι έρευνες για οποιοδήποτε στοιχείο θα μπορούσε να οδηγήσει στον εντοπισμό της 4χρονης Άννυ Μπορίσοβα από τις Αρχές. Πλέον η έρευνα επικεντρώνεται στον εντοπισμό DNA ή κηλίδες αίματος της μικρής, που να έχει προκύψει με βίαιο τρόπο. Η διερεύνηση γίνεται σε διάφορους χώρους του σπιτιού που έμενε με τον φερόμενο ως πατέρα της.
Έχουν, μέχρι στιγμής, εντοπιστεί 2-3 σημεία ύποπτων υγρών, με τη χρήση ειδικού φωτισμού. Τα δείγματά τους λήφθηκαν και μεταφέρθηκαν στα εργαστήρια για περαιτέρω ανάλυση, ώστε να διαπιστωθεί αν ανήκουν στην 4χρονη και να ταυτοποιηθούν με το υλικό από τα ρούχα της. Στην περίπτωση που προκύψει ταυτοποίηση, τότε θα πρόκειται για εγκληματική ενέργεια.
Μία γυναίκα έχει πλησιάσει τους αστυνομικούς, στους οποίους έδωσε 3-4 φωτογραφίες, τις οποίες η ίδια τράβηξε με το κινητό της και στις οποίες φέρεται να είναι μία γυναίκα με ένα παιδί που μοιάζει με την Άννυ, να επιβιβάζονται σε ταξί στην περιοχή της Νίκαιας. Η μητέρα της Άννυ, είδε τις φωτογραφίες και φαίνεται ότι αναγνώρισε την κόρη της σε αυτές από το πρόσωπο, όχι όμως και από τα ρούχα ή τα παπούτσια της.
Οι αστυνομικοί ωστόσο, δεν πιστεύουν πως πρόκειται για την Άννυ Μπορίβα, που είναι στις φωτογραφίες, αλλά για μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού των αρχών, ώστε να θεωρήσουν ότι δεν πρόκειται για εξαφάνιση της 4χρονης, αλλά για αρπαγή της.
Ο 28χρονος φερόμενος ως πατέρας επιμένει να ισχυρίζεται ότι το παιδί άνοιξε την πόρτα του σπιτιού κι έφυγε, την ώρα που εκείνος κοιμόταν, υπό την επήρεια ναρκωτικών.
Το ζευγάρι έμενε μαζί στο διαμέρισμα της Μιχαήλ Βόδα, από όπου φαίνεται ότι εξαφανίστηκε το παιδί, το οποίο φιλοξενούσε για λίγες μέρες η μητέρα του φερόμενου ως πατέρα, η οποία επίσης αντιμετωπίζει προβλήματα με το αλκόολ.
Κατά την ημέρα της εξαφάνισης, η 25χρονη μητέρα της Άννυ, έμενε μαζί με τον 70χρονο, που την φιλοξενούσε περιστασιακά.
Δύο με τρεις μέρες πριν την εξαφάνιση, η μητέρα του «πατέρα» Σάββα, είχε επιστρέψει το παιδί στον γιο της, ενώ στις 22 με 23 Απριλίου, όπως επιβεβαίωσαν Βούλγαροι αξιωματικοί, το ζευγάρι μετέβη στη Βουλγαρία χωρίς το παιδί.
Η μητέρα βάζει τα κλάματα πάντα όταν της αναφέρουν ότι το παιδί έχει πάθε κάτι κακό ή έχει πάθε ατύχημα από τον σύντροφό της και οι αστυνομικοί θεωρούν ότι αν ήξερε πως εκείνος της έχει κάνει κακό, θα τον πρόδιδε.
Εκείνος από την άλλη, φέρεται να έχει κακές σχέσεις με τα πεθερικά του και ερευνάται το ενδεχόμενο να πήγαν μαζί στη Σόφια για να τους πουν για την εξαφάνιση. Δεν αποκλείεται επιπλέον, οι γονείς της 25χρονης να την προέτρεψαν να επιστρέψει στην Ελλάδα και να δημοσιοποιήσει την εξαφάνιση.
Δεν είναι απίθανο ο Σάββας να της είχε προτείνει τη φυγή τους, καθώς με τη διαπίστωση της εξαφάνισης, θα διωκόταν εκείνη, ως μητέρα του παιδιού. Ο ίδιος πάντως, σε όποια κατάσταση κι αν είναι, ακόμα και όταν έχει στερητικά, επιμένει στο ότι το παιδί έφυγε ενώ εκείνος κοιμόταν.