Στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας παραμένει το θέμα του κατοχικού δανείου και των Γερμανικών αποζημιώσεων.
Ηχηρό μήνυμα προς το Βερολίνο είναι η δήλωση του νέου προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου, που τονίζει ότι θα είναι πρεσβευτής των Ελληνικών αξιώσεων στο εξωτερικό. Αίσθηση έχει προκαλέσει και η αλλαγή στάσης μέρους του Γερμανικού τύπου.
Χθες ο κ. Παυλόπουός αναφερόμενος στις γερμανικές αποζημιώσεις υπογράμμισε «θα μείνω απόλυτα συνεπής στην παραδοσιακή άποψή μου, ότι και στο θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων και στο θέμα του κατοχικού δανείου, οι απαιτήσεις της Ελλάδας έναντι της Γερμανίας είναι και ενεργές και δικαστικώς επιδιώξιμες».