Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Η Κυβέρνηση εγκαταλείπει την ενδιάμεση λύση για έλευση φυσικού αερίου από το Ισραήλ, λόγω του υψηλού κόστους, όπως αποκάλυψε στον ΑΝΤΕΝΝΑ ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Κρατικής Εταιρείας Υδρογονανθράκων, Σόλων Κασίνης.

Εξήγησε ότι τροχιοδρομείται διασωλήνωση στα οικόπεδα 12, 3 και 9, για απευθείας μεταφορά φυσικού αερίου, η οποία θα στοιχίσει τρία δισεκατομμύρια ευρώ, αντί δέκα που θα στοίχιζε η λύση από το Ισραήλ, και θα έχει ως αποτέλεσμα τα κυπριακά νοικοκυριά να έχουν ως το 2016 φυσικό αέριο και να πληρώνουν φθηνότερο ρεύμα.

Ο Σόλων Κασίνης εξήγησε και γιατί η ΚΡΕΤΥΚ απέρριψε πρόταση από το Ντουμπάι, και συγκεκριμένα από τη Royal Investment Bank, για προαγορά φυσικού αερίου από το Οικόπεδο 12.

Ο Σόλων Κασίνης πρόσθεσε ότι η προπώληση φυσικού αερίου μπορεί να ξεκινήσει μετά από πάροδο δύο ετών και η πώληση πετρελαίου έπειτα από τρία χρόνια.

Υπογράμμισε, επίσης, ότι τα επόμενα δύο χρόνια η κυβέρνηση θα προχωρήσει και σε τρίτο γύρο αδειοδοτήσεων.