Με αιχμές κατά της κυβέρνησης ότι αφήνει μόνο και απροστάτευτο τον κατασκευαστικό τομέα της Κύπρου, ολοκληρώθηκε σήμερα η 17η Ετήσια Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Εργολάβων Οικοδομών Κύπρου.
Κραυγή αγωνίας για το μέλλον του κατασκευαστικού τομέα της Κύπρου είχαμε σήμερα από τον απερχόμενο πρόεδρο της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Εργολάβων Οικοδομών Κύπρου ʼριστο Αριστοτέλους από το βήμα της 17ης Ετήσιας Γενικής τους Συνέλευσης : "Αφεθήκαμε μόνο και απροστάτευτοι, σε μία ελεύθερη πτώση δίχως αλεξίπτωτο, να παλέψουμε τις όποιες πιθανότητες σωτηρίας συνέχισης της ύπαρξης μας ως κατασκευαστές εντός πλαισίου της λογικής και της φυσικής σε μία πτώση από μεγάλο ύψος.
Αρνούμαστε σαν πολιτεία να αφουγκραστούμε τις τελευταίες ανάσες των κατασκευαστών. Αρνούμαστε να φυσήξουμε να φύγει η σκόνη, να αφεθεί η αλήθεια των εισηγήσεων μας και τα μέτρα που πρώτοι από όλους τους οργανωμένους φορείς εισηγηθήκαμε".
Η Υπουργός Εσωτερικών Ελένη Μαύρου σε χαιρετισμό της αναφέρθηκε στο ενδιαφέρον που επέδειξαν οι πολίτες στα πλαίσια της πολεοδομικής αμνηστίας.
Σημειώνοντας ότι έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα 12,000 δηλώσεις πρόθεσης ενώ το Κτηματολόγιο παρέλαβε 1300 πιστοποιητικά εγγραφής που αφορούν 2000 οικιστικές μονάδες.
Ο Υπουργός Συγκοινωνιών Ευθύμιος Φλουρέντζος έδωσε στοιχεία που καταδεικνύουν τη σημαντική συρρίκνωση του κατασκευαστικού τομέα. Όπως εξήγησε από το 1,59 δις ή ποσοστό 10,5% του ΑΕΠ το 2008 φθάσαμε στο 1,07 δις και στο 7,5% του ΑΕΠ το 2011.
Για την αδήλωτη εργασία που υπάρχει στο κατασκευαστικό τομέα εκανε λογο η Υπουργός Εργασίας Σωτηρούλα Χαραλάμπους, υπογραμμίζοντας ότι ενα μεγάλο ποσοστό που ισοδυναμεί με το 29,35% στην οικοδομική βιομηχανία ήταν αδήλωτο στις Κοινωνικές Ασφαλίσεις.
Νέος Πρόεδρος στην Ομοσπονδία Συνδέσμου Εργολάβων Οικοδομών Κύπρου αναλαμβάνει από σήμερα ο κύριος Κώστας Ρουσιάς.