Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Προβληματισμό και ανησυχία προκαλούν στην Τροχαία τα απανωτά θανατηφόρα δυστυχήματα του τελευταίου σαραντα-οκτάωρου. 

Τρείς οικογένειες ντύθηκαν στα μαύρα. Τρεις νέοι άνθρωποι με όνειρα και προσδοκίες άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο. 

Από το Σάββατο το απόγευμα μέχρι την Κυριακή το απόγευμα, στη μαύρη λίστα των θυμάτων της ασφάλτου, γράφτηκαν τα ονόματα της Χρυστάλλας από την Κάτω Πάφο του Daniels από τη Λετονία ο οποίος διέμενε στη Λεμεσό και του Κυριακού από την Σωτήρα. 

Οι αριθμοί τρομάζουν. Σε πέντε μήνες 16 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στους κυπριακούς δρόμους. Οι έξι τις τελευταίες 14 μέρες και οι τρεις τις τελευταίες εικοσιτέσσερις ώρες 

Σε δηλώσεις του ο Υπεύθυνος Οδικής Ασφάλειας Τροχαίας Αρχηγείου, Γιώργος Μίλλης δήλωσε οτι «δυστυχώς μετρούμε 16 θανατηφόρες τροχαίες συγκρούσεις με 16 θύματα και το ανησυχητικό μέχρι στιγμής είναι ότι από το σύνολο των 16 θυμάτων έχουμε 8 οδηγούς μοτοσυκλέτας και ένα συνεπιβάτη μοτοποδηλάτου». 

Η Αστυνομία καλεί τους πολίτες να συμβάλουν στις προσπάθειες μείωσης των τροχαίων συγκρούσεων, ενώ προχωρά και στη λήψη επιπρόσθετων μέτρων. 

Παράλληλα, ο κ. Μίλλης ανέφερε ότι «είναι ένας μεγάλος αριθμός για φέτος δυστυχώς και φαίνεται ότι και για φέτος θα επικεντρωθούμε ξανά στις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού και των οδηγών που είναι οι δικυκλιστές οι πεζοί οι ποδηλάτες γιατί φαίνεται ότι έχουμε αυτή την στιγμή τροχαία με αυτές τις ομάδες». 

Σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο, τα θύματα είναι κατά πέντε ολιγότερα. Δεν χωρεί, όμως, εφησυχασμό, αφού 16 θύματα σε πέντε μήνες, είναι πάρα πολλά. Ανα αναλογιστεί κανείς ότι τα περισσότερα θανατηφόρα οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα. 

Να σημειωθεί ότι σήμερα το πρωί άρχισε μία ακόμη εκστρατεία. Για όσους οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλης και ναρκωτικών. Αφού όπως διαπιστώθηκε, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλης, είναι η δεύτερη αιτία πρόκλησης θανατηφόρων με ποσοστό 22.27% κατά τα τελευταία πέντε χρόνια.