Τα δύο οχήματα φαίνεται να έχουν υποστεί εκτεταμένες ζημιές ωστόσο η φωτιά κατασβέστηκε. Έρευνες που διενεργούν οι αρχές αναμένεται να καταδείξουν εαν πρόκειται για εμπρησμό.
Πυρκαγιά ξέσπασε σε δύο οχήματα στον Άγιο Δομέτιο τα οποία βρίσκονταν σταθμευμένα έξω απο σπίτι. Το περιστατικό συνέβη περίπου 30 λεπτά μετά τις 10 το βράδυ της Πέμπτης και την υπόθεση διερευνά τόσο η πυροσβεστική όσο και η αστυνομία.