Η ΑΕΚ έφτασε πριν από λίγη ώρα στην Κύπρο για το φιλικό παιχνίδι που θα δώσει αύριο Πέμπτη 18/7 στις 20:00 κόντρα στην Ομόνοια στο ΓΣΠ.
Οι παίκτες των κιτρινόμαυρων και ο Ματίας Αλμέιδα έφτασαν στο αεροδρόμιο της Λάρνακας και έτυχαν, μάλιστα, θερμής υποδοχής από αρκετούς φίλους της ομάδας, με τους παίκτες να μοιράζουν αυτόγραφα και φωτογραφίες.