Την παραίτησή του από το διοικητικό συμβούλιο της ποδοσφαιρικής εταιρείας της Ομόνοιας υπέβαλε ο Νίκος Χαραλαμπίδης.
Ήταν υπεύθυνος της Ακαδημίας και μέλος της επιτροπής προγραμματισμού.
Είχε αποχωρήσει ξανά από την Ομόνοια το Μάρτιο του 2020 και είχε επιστρέψει περί τα τέλη του 2021.