Στον κοινό τους λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι γονείς του Χαράλαμπου Χαραλάμπους, συγχαίρουν τον ποδοσφαιριστή που έφτασε τις 100 συμμετοχές με την Ομόνοια..
Αναλυτικά:
100 εμφανίσεις με το στο στήθος.
Με τα πάνω με τα κάτω, πάντα με σκληρή δουλειά…
Σε μια εποχή που ο Κύπριος παίχτης σπανίζει να χαίρει εκτίμησης από τους πλείστους .
Μπραβο σ γιε μου που τ κατάφερες(ένας ΘΕΟΣ ξέρει)
Ψηλά το κεφάλι ,κλείσε τα αυτιά σου και μην σταματάς ποτε
Ενώ ο Χάμπος έγραψε...
“Είμαι περήφανος για τις 100 εμφανίσεις μου που πετυχαίνω.
Εύχομαι ό,τι καλύτερο για ένα μέλλον με ευημερία”.