Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ένας οπαδός της Ομόνοιας σε οπαδικό γκρουπ της ομάδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ανάρτηση του τόνισε πως ο Φαμπιάνο στον χθεσινό αγώνα με τον Οθέλλο, έδωσε την φανέλα του σε ένα μικρό παιδάκι που το ζήτησε, μάλιστα με πανό που έγραφε Πορτογαλικά και ένας άλλος μικρός φίλος της ομάδας του την πήρε μέσα από τα χέρια. 

Ο οπαδός της Ομόνοιας γράφει στην ανάρτηση του ότι ο μικρός που "έκλεψε" την φανέλα το έκανε μπροστά στα μάτια του πατέρα του, χωρίς να του θυμώσει ή να του επιβάλει να δώσει την φανέλα στον μικρό που την πήρε πρώτος και που προοριζόταν η φανέλα. 

Να βρεθούν αυτοί που το έκαναν είναι δύσκολο, ωστόσο η Ομόνοια μπορεί να δώσει την λύση, να βρει τον μικρό φίλο της ομάδας και να του χαρίσει αυτή, την φανέλα του Φαμπιάνο. Όλοι μας λατρεύουμε τα παιδιά και κανείς μας δεν θα ήθελε να συμβεί κάτι τέτοιο είτε σε δικό μας παιδί είτε μπροστά στα μάτια μας σε ένα άλλο παιδάκι. 

Εμείς αναδημοσιεύουμε την είδηση για να φτάσει μια φανέλα στα χέρια του μικρού, που τόσο πολύ την ήθελε! 

Η ανάρτηση: 
Καλημέρα σας..εχτές στο γήπεδο βρέθηκε ένα μωρό με πανό για να του δώσει την φανέλα του ο Fabiano.. το πανό στα Πορτογαλικά..Οταν τελείωσε το ματς ,ο Κέρβερος μας πήγε και έδωσε την φανέλα στον μικρό...στην συνέχεια ένας άλλος μικρός έτρεξε πήρε την φανέλα από το παιδί και έτρεξε...το πιο τραγικό ;ότι ήταν και ο πατέρας του μαζί του και δεν του είπε κάτι.. τέτοιες συμπεριφορές δεν έχουν θέση στα γήπεδα πόσο μάλλον όταν παίζει η Ομονοια...ελπίζω να εκαταλαβες πατέρα του μωρού τι έκαμες και πόσο στεναχωρησατε ένα άλλο παιδί..