Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στόχος για το ΑΠΟΕΛ ενόψει του πρώτου αγώνα με την Σένιτσα είναι η νίκη σύμφωνα με δηλώσεις του Φρανσίσκο Ζουέλα, ο οποίος επισήμανε ότι για φτάσουν στην επιτυχία χρειάζονται να είναι συγκεντρωμένοι σε όλη την διάρκεια του αγώνα.

Συγκεκριμένα ο Φρανσίσκο Ζουέλα ανέφερε τα εξής:

«Είναι το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς και θέλουμε να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Θέλουμε τη νίκη μέσα στην έδρα μας και είναι πολύ σημαντικό να τα καταφέρουμε. Η Σένιτσα είναι μια ομάδα που έχει ποιότητα και πήρε την πρόκριση από τον προηγούμενο γύρο.  Σεβόμαστε τον αντίπαλο, όμως το ΑΠΟΕΛ είναι μια μεγάλη ομάδα στην Ευρώπη. Όλες οι ομάδες θέλουν να μας κερδίσουν και πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σύμφωνα με τις οδηγίες του προπονητή μας και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Φρανσίκο Ζουέλα