Μετά την ολοκλήρωση της πέμπτης αγωνιστικής της δεύτερης φάσης και ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα της τελευταίας αγωνιστικής (12/5), ο Άρης τερματίζει στην 12η θέση και διαβαθμίζεται.
Όπως είναι γνωστό μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του Πρωταθλήματος Λαϊκής Τράπεζας διαβαθμίστηκαν Αναγέννηση Δερύνειας και Ερμής Αραδίππου.
Στις σημερινές αναμετρήσεις επικράτησαν οι γηπεδούχοι. Ο Ολυμπιακός νίκησε τον Άρη με 3-1 και ο Εθνικός Άχνας με 2-0 την Ένωση Νέων Παραλιμνίου.
Ολυμπιακός και Εθνικός έφτασαν στους 39 βαθμούς, ακολουθεί η Ένωση με 35 βαθμούς και στην τέταρτη θέση της κατάταξης του τρίτου ομίλου βρίσκεται ο Άρης με 31 βαθμούς.
Στο Στάδιο ΓΣΠ ο Ολυμπιακός άνοιξε το σκορ στο 44’ με πέναλτι του Τσιντί και οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν στο 60΄με τον Γκέλσον. Το 2-1 πέτυχε στο 86΄ο Ντουάρτε και στις καθυστερήσεις ο Κενμόγκνε διαμόρφωσε το 3-1.
Στο 47΄αποβλήθηκε ο Κομπόγιο και ο Άρης ολοκλήρωσε τον αγώνα με δέκα ποδοσφαιριστές.
Από cfa.com.cy