Οι αρχές δήλωσαν στον Τύπο ότι το αποτρόπαιο έγκλημα και οι παραδοσιακές αντιλήψεις της τοπικής κοινωνίας επιβάλλουν μια τέτοια κίνηση.
Στη θέση του σπιτιού πρόκειται να αναγερθεί μνημείο.
Η 37χρονη γυναίκα κατελήφθη από αμόκ και σκότωσε με μαχαίρι επτά από τα παιδιά της, καθώς και μια ανιψιά της που βρισκόταν εκείνη την ώρα στο σπίτι. Όλα τα παιδιά ήταν ηλικίας από 2 έως 14 ετών.