Δεν είναι τα συμβόλαια το πρόβλημα, αλλά η η γενικότερη οργάνωση του Μεταμοσχετικού Κέντρου, δηλώνει στον ΑΝΤ1 ο κ. Πρικής, ο οποίος επισημαίνει πως πρέπει να γίνει μια θεσμική διευθέτηση για την ύπαρξη μεταμοσχευτικού κέντρου, η οποία αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο κ. Πρικής, ανέφερε πώς ενημέρωσε το Υπουργείο Υγείας για την αναστολή των υπηρεσιών του με επιστολή που απέστειλε πριν δύο ημέρες.
//www.youtube.com/watch?v=Lfwnd2mVILA
Είχαμε φτάσει σε ένα σημείο, είπε ο κ. Πρικής, όπου τα προβλήματα αντί να λύνονται, αυξάνονταν.
Τους τελευταίους εννιά μήνες, πρόσθεσε, και ακόμα πιο πριν δημιουργήθηκαν όπως είπε, πολλά προβλήματα στο μεταμοσχευτικό κέντρο στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.
Ο Δρ. Πρικής, του οποίου το συμβόλαιο αγοράς υπηρεσιών που διατηρούσε με το κράτος ώστε να προσφέρει τις υπηρεσίες του ως Νεφρολόγος Μεταμοσχεύσεων στο Μεταμοσχευτικό Κέντρο έληξε από την 1ην Μαρτίου 2014, αναφέρεται σε επανειλημμένες διαβεβαιώσεις για σύναψη νέας συμφωνίας που θα γινόταν πολύ σύντομα, με μια πιο ολοκληρωμένη οργάνωση του Μεταμοσχευτικού Κέντρου ώστε να συνεχίσει το έργο του.
Ο Δρ. Πρικής, επικαλείται την μη ύπαρξη κατάλληλων συνθηκών για την ασφαλή, ποιοτική και νομότυπη παρακολούθηση των ασθενών για λόγους ιατρονομικούς και δεοντολογικούς, ενώ αφορμή για την απόφασή του αυτή αποτέλεσε η από μέρους του Υπουργείου Υγείας μη έγκαιρη ανανέωση της σύμβασης αγοράς υπηρεσιών από τον Μεταμοσχευτή Χειρουργό και Διευθυντή της Κλινικής, Δρ. Βασίλη Χατζηαναστασίου.
Επισημαίνοντας πως με γνώμονα το καλό των ασθενών και το δημόσιο συμφέρον συνέχισε μέχρι σήμερα να προσφέρει αδιάκοπα τις υπηρεσίες του, ο Δρ. Πρικής σημειώνει ότι τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται αντί να λιγοστεύουν. «Δυστυχώς, είμαι αναγκασμένος να αναστείλω προσωρινά τις υπηρεσίες μου στην Μεταμοσχευτική Κλινική με άμεση εφαρμογή, μέχρι να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για την ασφαλή, ποιοτική και νομότυπη παρακολούθηση των ασθενών αυτών για λόγους ιατρονομικούς και δεοντολογικούς», σημειώνει ο Δρ. Πρικής.