Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1
Δηλώσεις των γιατρών του Προέδρου της Δημοκρατίας 
 
//www.youtube.com/watch?v=tmrpigW0uww
 
Όπως δήλωσε ο θεράπων ιατρός του, καρδιοχειρουργός Ντέιβιντ Ανταμς, τα προβλήματα που αντιμετώπιζε έχουν πλήρως αποκατασταθεί και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι σε θέση να εκτελεί τα καθήκοντά του.  
 
"Απλά του συστήσαμε μια βδομάδα ξεκούραση και να χαλαρώσει με την οικογένειά του", πρόσθεσε.
 
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στις δηλώσεις του ευχαρίστησε όλους και ειδικά τους θεράποντες ιατρούς του και το νοσοκομείο.
 
Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης, ο οποίος θα διαμένει στο ξενοδοχείο Regency του Μανχάταν μέχρι την επιστροφή του στην Κύπρο, θα έχει συνάντηση την Τρίτη στο ξενοδοχείο του με την Υφυπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ Βικτόρια Νούνλαν ενώ την Τετάρτη θα συναντηθεί με τον ΓΓ του ΟΗΕ Μπαν Γκι-μουν.
 
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας βγήκε από την εντατική μονάδα το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου και την Τετάρτη δέχθηκε τον Αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν.
 
Νωρίτερα.
 
Εξιτήριο για τον πρόεδρο Αναστασιάδη. Την Τετάρτη βλέπει τον Μπαν Κι Μούν
 
Εξιτήριο παίρνει το απόγευμα από το νοσοκομείο Mount Sinai ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης. Ακολούθως θα μεταβεί στο ξενοδοχείο Regency του Μανχάταν όπου θα παραμείνει για περίπου δέκα μέρες, μέχρις ότου λάβει το «πράσινο φως» από τους γιατρούς να ταξιδέψει στην Κύπρο.
  • Σήμερα λαμβάνει εξιτήριο από το νοσοκομείο ο Πρόεδρος Αναστασιάδης 
  • Την Τετάρτη θα δεχθεί τον ΓΓ του ΟΗΕ, Μπαν Γκι-Μουν
Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης και η υπό τον καρδιοχειρουργό Ντέιβιντ Ανταμς ομάδα των ιατρών του νοσοκομείου, αναμένεται ότι θα προβούν σε δηλώσεις για τα αποτελέσματα της επέμβασης και την πορεία ανάρρωσης του Προέδρου.
 
Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης εισήχθη στο νοσοκομείο Mt. Sinai τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου και την επομένη υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση, τύπου Maze, από τον Αμερικανό καρδιοχειρουργό καθηγητή, δρ. Ντέιβιντ Άνταμς, για τη διόρθωση της μιτροειδούς και της τριγλώχινας βαλβίδας. Βγήκε από την εντατική μονάδα την ημέρα της ονομαστικής του εορτής, το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου και την Τετάρτη δέχθηκε τον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν.
 
Την Τρίτη στις 10 το πρωί (τοπική ώρα) ο πρόεδρος της Δημοκρατίας θα έχει συνάντηση στο ξενοδοχείο του με την Υφυπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Βικτώρια Νούλαντ, ενώ την Τετάρτη θα δεχθεί τον ΓΓ του ΟΗΕ, Μπαν Γκι-Μουν.