Όταν ένας δημοσιογράφος ρώτησε τον πάστορα τι πραγματικά συνέβη πάλι έλαβε μια εξωφρενική απάντηση. Και ο προκλητικός πάστορας δεν σταμάτησε εκεί.
Σε συνέντευξή του στο One News, είπε ότι κατά την άποψή του θα έπρεπε όλοι "αυτοί" να θανατωθούν. Τόνισε μάλιστα ότι είναι χρέος της κυβέρνησης να το κάνει.
Πάντως ο επικεφαλής της εκκλησίας των Βαπτιστών της Νέας Ζηλανδίας έσπευσε να δηλώσει ότι "ουδέποτε η εκκλησία θα υιοθετήσει τις απόψεις του" και ότι νιώθει αποτροπιασμένος από τις δηλώσεις του εν λόγω πάστορα.
Λίγες μέρες πριν υπήρξε άλλη μια επίθεση εναντίον της ομοφυλοφιλικής κοινότητας από έναν πάστορα στην Αμερική, τον Στίβεν Άντερσον, ο οποίος είχε δηλώσει ότι μοναδική λύση για την εξάλειψη του AIDS είναι η θανάτωση όλων των γκέι.