Ο Τούρκος Υπουργός, ο οποίος μίλησε στην τουρκική εφημερίδα για την επίσκεψή του στα κατεχόμενα, είπε ότι το Κυπριακό είναι ένα πρόβλημα 50 χρόνων και πρέπει να λυθεί.
Για την Πράσινη γραμμή, την οποία επισκέφθηκε, είπε ότι χωρίζει στα δύο μια όμορφη πόλη και τον θλίβει να την βλέπει. Ο Βολκάν Μποζκίρ είπε ότι το Κυπριακό μπορεί να βγει από το αδιέξοδο με επιστροφή στις διαπραγματεύσεις.
"Τα Ηνωμένα Έθνη πρέπει να κάνουν το καθήκον που τους αναλογεί σε αυτό το θέμα", είπε ο Τούρκος Υπουργός, προσθέτοντας ότι το νερό που θα πάει στο νησί και το φυσικό αέριο που θα εξορυχθεί μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κοινού.