Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Παράλληλα υποστήριξε πως η "διοίκηση της νότιας Κύπρου", όπως αποκάλεσε την κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας, αγνοεί τα δικαιώματα της "βόρειας Κύπρου" και συνεχίζει τις δραστηριότητές της "κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου".
 
Ο κ. Μποζκίρ, ο οποίος πραγματοποιεί παράνομη επίσκεψη στα κατεχόμενα είχε συνάντηση με τον Τουρκοκύπριο ηγέτη Ντερβίς Ερογλου. Ο Τούρκος Υπουργός ανέφερε πως η Τουρκία θα συνεχίζει να τηρεί την ίδια θέση σε ό,τι αφορά στο θέμα των φυσικών πόρων και πρόσθεσε πως το Μπαρμπαρός βρίσκεται στην περιοχή μετά από αίτημα του ψευδοκράτους. Πρόσθεσε πως ενώ αυτή η απαίτηση συνεχίζεται και η ελληνοκυπριακή πλευρά συνεχίζει τις ερευνητικές εργασίες της, θα συνεχίσουν και αυτοί τις σεισμικές έρευνες.
 
Επεσήμανε πως η κυπριακή κυβέρνηση μπλοκάρει την ενταξιακή πορεία της Τουρκίας και πως η ΕΕ έχει την ευθύνη για το άνοιγμα κεφαλαίων.  "Εάν ανοίξουν θα είμαστε ευχαριστημένοι. Εάν όχι θα συνεχίσουμε την πορεία μας", ανέφερε.
 
Σε ερώτηση για το θέμα του αγωγού μεταξύ Ισραήλ, Ελλάδας και Κύπρου, ο κ. Μποζκίρ ανέφερε πως πρώτα από όλα πρέπει να βρουν κατά πόσον υπάρχει αρκετή ποσότητα φυσικού αερίου. Πρόσθεσε πως η Τουρκία βρίσκεται 40 μίλια μακριά και πως ο πιο εύκολος τρόπος είναι το αέριο να περνά μέσω Τουρκίας. Σημείωσε πως εναπόκειται στις ίδιες τις πετρελαϊκές εταιρείες να αποφασίσουν κατά πόσον  είναι βιώσιμο να κατασκευαστεί ένας αγωγός που να καλύπτει μια μακρά απόσταση.
 
Ο Τούρκος Υπουργός αναφέρθηκε και στην επίσκεψη του Τούρκου Πρωθυπουργού Αχμέτ Νταβούτογλου το Σαββατοκύριακο στην Ελλάδα, ενώ σημείωσε ακόμη πως Επίτροποι της ΕΕ, ο Βρετανός Πρωθυπουργός, ο Ιταλός Πρωθυπουργός και ο Λιθουανός Πρόεδρος θα επισκεφθούν τις προσεχείς ημέρες την Τουρκία.
 
Σημείωσε πως επισκέφθηκε το ψευδοκράτος πριν από αυτές τις επισκέψεις για να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στις διαπραγματεύσεις για το Κυπριακό και να αποφασίσουν για τα βήματα που θα λάβουν από κοινού.
 
Από την πλευρά του ο κ. Ερογλου ανέφερε πως η επίσκεψη Νταβούτογλου στην Αθήνα ενδιαφέρει την τουρκοκυπριακή πλευρά. Σημείωσε πως η τουρκοκυπριακή πλευρά έχει προβλήματα με την ΕΕ και πως ο κ. Μποζκίρ θα ενημερωθεί για αυτά.
 
Η ε/κ πλευρά χρησιμοποιεί την ΕΕ σε βάρος των Τ/κ 
Συναντήσεις με τον λεγόμενο πρωθυπουργό Οζκάν Γιορκαντζίογλου, την “πρόεδρο” της ψευδοβουλής Σιμπέλ Σιμπέρ και τον λεγόμενο υπουργό εξωτερικών Οζντίλ Ναμί είχε ο Τούρκος Υπουργός αρμόδιος για ευρωπαϊκές υποθέσεις και επικεφαλής των διαπραγματεύσεων της Τουρκίας με την ΕΕ Βολκάν Μποζκίρ, ο οποίος πραγματοποιεί παράνομη επίσκεψη στα κατεχόμενα.
 
Όπως μεταδίδεται από τα κατεχόμενα, ο κ. Μποζκίρ σε δηλώσεις του υποστήριξε πως η ελληνοκυπριακή πλευρά, αντί να χρησιμοποιεί την ΕΕ προκειμένου να επιτευχθεί μια συνολική λύση του Κυπριακού, την χρησιμοποιεί σε βάρος των Τουρκοκυπρίων.
 
Απαντώντας σε ερώτηση, ο Βολκάν Μποζκίρ είπε πως δεν βλέπει στην ΕΕ “την αναγκαία νοοτροπία για να φέρει τον κανονισμό για το απευθείας εμπόριο ξανά στην ατζέντα”.
 
Σε άλλο σημείο των δηλώσεών του είπε πως το Κυπριακό είναι θέμα “αξιοπιστίας” για τα Ηνωμένα  Έθνη. Αν τα ΗΕ δεν κάνουν τα αναγκαία βήματα για επίλυση του Κυπριακού, είπε, δεν θα απαλλαγούν από το χαρακτηρισμό του “αποτυχημένου διεθνούς οργανισμού”.
 
Ο Τούρκος Υπουργός αρμόδιος για ευρωπαϊκές υποθέσεις είπε πως τη Δευτέρα θα έχει επαφές στην ΕΕ όπου θα υπερασπιστεί τα δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων σε σχέση με το θέμα της εγγραφής του χαλουμιού.
 
Είπε ότι θα συζητήσει το θέμα του χαλουμιού και του φυσικού αερίου με Ευρωπαίους Επιτρόπους που θα επισκεφθούν την Τουρκία τις επόμενες ημέρες.
 
Ανέφερε ακόμα ότι είναι σημαντικό να ολοκληρωθεί σύντομα το έργο του αγωγού που θα μεταφέρει νερό στα κατεχόμενα από την Τουρκία και να χρησιμοποιηθεί ως “στρατηγικό στοιχείο”.
 
Η ε/κ πλευρά να επιστρέψει στις διαπραγματεύσεις 
Με τον πρόεδρο του τ/κ εμπορικού επιμελητηρίου Φικρί Τορός και τον πρόεδρο του τ/κ βιομηχανικού επιμελητηρίου Αλί Τσιραλί συναντήθηκε ο Τούρκος Υπουργός αρμόδιος για ευρωπαϊκές υποθέσεις και επικεφαλής των διαπραγματεύσεων της Τουρκίας με την ΕΕ Βολκάν Μποζκίρ, ο οποίος πραγματοποιεί παράνομη επίσκεψη στα κατεχόμενα.
 
Όπως μεταδίδεται από τα κατεχόμενα, ο κ. Μποζκίρ είπε ότι η ε/κ πρέπει να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
 
Ο Βολκάν Μποζκίρ έκανε λόγο για “απομόνωση” των Τουρκοκυπρίων, υποστηρίζοντας ότι θα συνεχιστούν οι προσπάθειες για άρση των εμποδίων που κρατούν “απομονωμένο” το ψευδοκράτος.