Ανοιξε ο ασκός του Αιόλου στο ΔΗΚΟ, μετα την απόφαση της Κ.Ε, για ανοιχτή πρόσκληση του κόμματος, προς όλους όσοι αποχώρησαν ή διαγράφησαν.
Ο πρώην πρόεδρος του ΔΗΚΟ, ήταν φιλοξενούμενος στα Νεα του ΑΝΤ1 και απάντησε στις βολές, του προέδρου του ΔΗΚΟ, Νικόλα Παπαδόπουλου ότι επιβουλεύονται την ενότητα οι διαφωνούντες. Όλοι είπε κρινόμαστε, και απο τα πολιτικά στελέχη και από την κοινωνία. Σιωπήσαμε γιατί θέλαμε να διαφυλάξουμε το κόμμα, όταν όμως μπαίνουν ζητήματα με παράτυπο τρόπο στις διαδικασίες, δε μπορούμε να σιωπήσουμε.