Της Ευγενείας Σέργη
Μήνυμα αληλεγγύης και ανθρωπιάς στέλνουν εθελοντές άνεργοι εκπαιδευτικοί. Προσφέρουν με τις γνώσεις και την ανθρωπιά τους σε οικογένειες που δεν έχουν την οικονομική ευχέρεια να στέλνουν τα παιδιά τους σε απογευματινά μαθήματα. Επίσης προσφέρουν δωρεάν μαθήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών σε άνεργους.
Ανάμεσα τους και ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Μήνυμα Βοήθειας, οι εκπαιδευτικοί του οποίου σύμφωνα με την πρόεδρο Νικολέτα Χατζηιωάννου προσφέρουν δωρεάν βοηθητικά μαθήματα Νέων Ελληνικών, Μαθηματικών, Αγγλικών, Φυσικής και Βιολογίας.
Η πρόεδρος μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Μήνυμα Βοήθειας», Νικολέτα Χατζηιωάννου είπε ότι «Μέχρι τώρα έχουμε πάνω από 15 μαθητές δημοτικού γυμνασίου και Λυκειου καθώς επισης έχουμε και άνεργους οι οποίοι έχουν την ευχέρια να βοηθηθούν σε ECDL μαθήματα δηλαδή ηλεκτρονικούς υπολογιστές».
Την πρωτοβουλία των άνεργων εκπαιδευτικών χαιρετίζει και το Υπουργείο Παιδείας
Η κυρία Χατζηιωάννου κάλεσε και άλλους εκπαιδευτικούς να συμβάλουν στην όλη προσπάθεια, αφού όπως είπε οι ανάγκες αυξάνονται ολοένα και περισσότερο