Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1
 Του Μάριου Αδάμου
Ζήτημα ζωής αποτελεί για τους ακριτικούς Δήμους και κοινότητες η διάνοιξη του οδοφράγματος Πυροΐου. Σύμφωνα με το Δήμαρχο Αθήενου Δημήτρη Παπαπέτρου, η διάνοιξη του οδοφράγματος θα έδινε πνοή στην ανάπτυξη στο Δήμο και θα είχε πολλαπλά οφέλη για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής.
Ο κ. Παπαπέτρου είπε ότι «είναι σε όλους γνωστούς ότι 40 χρόνια περίκλειστοι στην περιοχή χωρίς καμία ανάπτυξη και διέξοδο αναμένουμε τη διάνοιξη του οδοφράγματος».
Ο δήμαρχος Γερίου, Αργύρης Αργυρού, τόνισε ότι παρά τις προσπάθειες της δικής μας πλευρά, οι κατοχικές αρχές, κατά τη διάρκεια των συνομιλιών παρουσιάστηκαν αδιάλλακτες στο συγκεκριμένο αίτημα.
 «Δυστυχώς τα πράγματα έχουν μείνει εκεί που ήταν ο ΠτΔ μας έχει στείλει μια επιστολή μας ότι ήταν μέσα στις προτεραιότητες του» είπε ο δήμαρχος Γερίου.
Ο κοινοτάρχης Πυροΐου Κωνσταντίνος Αδάμου, εκτός από τη διάνοιξη του οδοφράγματος επανέλαβε το πάγιο αίτημα των κατοίκων της κοινότητας του, να τους επιτραπεί να επισκεφθούν την γενέθλια γη τους.
Ο κοινοτάρχης Πυροΐου είπε ότι «Όπως ξέρετε το Πυρόϊ είναι στρατιωτική ζώνη και έχουμε υποβάλει αίτημα στα Ηνωμένα έθνη να επισκεφθούμε το χωριό και την εκκλησία».
Η εκκλησία της κοινότητας είναι αφιερωμένη στον Άγιο Αντύπα και αποτελεί κτίσμα της ύστερης Βυζαντινής περιόδου και κινδυνεύει με κατάρρευση.