Σε ερώτηση για δηλώσεις στις οποίες προέβη ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ το πρωί για τους συμβούλους του Προέδρου με αφορμή και το θόρυβο που δημιουργήθηκε για τα συμβόλαια της κ. Γιωρκάτζη, ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι και ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος έχει δηλώσει ότι υπήρχαν κάποιες αδυναμίες στις διαδικασίες στο Προεδρικό Μέγαρο και διαπιστώθηκαν και γίνεται προσπάθεια διόρθωσής τους:
"Υπήρχαν αδυναμίες διαδικαστικές λόγω και έλλειψης διαδικασιών στην ΚΔ για κάποια θέματα και εσωτερικές διαδικαστικές διαδικασίες οι οποίες θα λυθούν σύντομα".
Την ίδια ώρα, δήλωσε ότι το Υπουργικό εκφράζει τη λύπη του "ότι ο λαϊκισμός σε σχέση με συμβούλους ή και συνεργάτες των Υπουργών έχει φτάσει στα ύψη. Κατά τη διάρκεια προηγούμενης διακυβέρνησης Υπουργός είχε σύμβουλο με βάση την ίδια διαδικασία που είχε ακολουθηθεί και για την αγορά υπηρεσιών για τους υφιστάμενους συμβούλους των Υπουργών".
"Ομως, παρά ταύτα η Κυβέρνηση προτίθεται να ακολουθήσει τις σωστές και νόμιμες διαδικασίες όπως αυτές είχαν ακολουθηθεί και για τους συνεργάτες των Βουλευτών με στόχο την επίλυση του θέματος που έχει προκύψει", πρόσθεσε ο κ. Παπαδόπουλος.