Όπως μεταδίδεται από τα κατεχόμενα, γύρω στις 23:00 ψες 225 Σύροι, που επέβαιναν του πλοίου Haj Zaher, υπό σημαία της Ταντζανίας, εξέπεμψαν σήμα κινδύνου. Μέλη της “πολιτικής άμυνας” και της “ακτοφυλακής” στα κατεχόμενα διέσωσαν τους Σύρους και μετέφεραν 209 στο αθλητικό κέντρο Ertugul Apakan στην Κερύνεια ενώ άλλοι 13 διακομίστηκαν στο “κρατικό” νοσοκομείο στη Λευκωσία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας είχαν γνώση επί του θέματος και βρίσκονταν σε ετοιμότητα, στέλλοντας μήνυμα και στα Ηνωμένα Έθνη ωστόσο οι Τούρκοι έδρασαν μόνοι τους φοβούμενοι πολιτική εκμετάλλευση της κατάστασης από την Ε/κ πλευρά.
Σε όλους τους μετανάστες έχουν παρασχεθεί οι απαραίτητες διευκολύνσεις, ιατρική φροντίδα, φαγητό και διαμονή.
Το πλοίο οδηγήθηκε σήμερα το πρωί στο λιμάνι της Κερύνειας.
Η “αστυνομία” έχει ήδη αρχίσει την καταγραφή των μεταναστών με στόχο να διακριβωθεί η ταυτότητά τους ενώ “ξεκίνησε και η διαδικασία επιστροφής τους στις χώρες προέλευσης.”
Στην Τουρκία μεταφέρονται από τα κατεχόμενα οι μετανάστες που διασώθηκαν
Οι 225 μετανάστες, που διασώθηκαν αργά ψες το βράδυ από τις παράνομες αρχές στα κατεχόμενα, μεταφέρθηκαν σήμερα στην Τουρκία.
Όπως μεταδίδεται από τα κατεχόμενα, άλλα 10 άτομα – τέσσερις ασθενείς και έξι άτομα που τους συνοδεύουν – παρέμειναν στα κατεχόμενα, αφού έτυχαν ιατρικής φροντίδας.
Αργότερα αναμένεται να σταλούν και αυτοί οι μετανάστες στην Τουρκία, με προορισμό τη Μερσίνα.