Τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου και στην Κύπρο – Ψήφισμα στην πρεσβεία ΗΠΑ
Φοιτητές και μαθητές τίμησαν την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου και στην Κύπρο. Με πορείες και κινητοποιήσεις σε όλες τις πόλεις οι Κύπριοι φοιτητές και μαθητές τίμησαν την επέτειο του πολυτεχνείου
//www.youtube.com/watch?v=ilCMAQSvuE8
Της Χρυστάλας Βιλάνου
Στη Λευκωσία, φοιτητές και μαθητές έδωσαν μαζικό παρόν στην πορεία μνήμης και τιμής που κατέληξε έξω από την Πρεσβεία των Ηνωμένων Πολιτειών Μαθήτριες εναπόθεσαν κόκκινα γαρύφαλλα σε χώρο κάτω από την ελληνική και κυπριακή σημαία, καθώς και στην κάννη ομοιώματος τουφεκιού, στέλλοντας τα δικά τους μηνύματα.
Η Παγκύπρια Ομοσπονδία Φοιτητικών Ενώσεων και η Παγκύπρια Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών, επέδωσαν κοινό ψήφισμα σε εκπρόσωπο της αμερικανικής Πρεσβείας.
Ακολούθησε συναυλία από Κύπριους καλλιτέχνες.