Της Ευγενίας Σέργη
Εκστρατεία με τίτλο Κοντά στον Πολίτη εξήγγειλε ο Δημοκρατικός Συναγερμός.
Οπως ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου η αντιπρόεδρος του κόμματος Στέλλα Κυριακίδου, οι τρεις δράσεις που θα αναληφθούν στα πλαίσιο της εκστρατείας θα έχουν μακροχρόνια διάρκεια.
«Την πρωτη δράση την ονομάσαμε "Για Εμας η υγεία πάνω από όλα". Είναι μια δράση που έχει στόχο την διαφωτιση και την πρόληψη σε θεματα που αφορούν την ενημέρωση των πολιτών για θέματα υγείας μέσα από μία προσπάθεια να φτάσουμε εμείς κοντά σε αυτούς που μας έχουν ανάγκη», ανέφερε η κα. Κυριακίδου.
Στις 23 Νοεμβρίου στην Κακοπετριά θα ενημερωθούν όσοι ενδιαφέρονται για τον διαβήτη, ενώ στο πλαίσιο της δεύτερης δράσης με τίτλο Δώσε αίμα δώσε ζωή, θα πραγματοποιηθεί στις 29 Νοεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία, αιμοδοσία.
Η τρίτη δράση "Χριστουγενιατικα χαμογελα", έχει ως στόχο την έμπρακτη στήριξη ηλικιωμένων, άπορων οικογενειών και μικρών παιδιών. Θα τους προσφερθούν δώρα και εδέσματα, ώστε να μην λείψει από κανένα πρόσωπο το χαμόγελο.
Στη συνέντευξη Τυπου παρέστη και ο Επιτροπος εθελοντισμού Γιάννης Γιαννακη.