Σε τραγωδία μετατράπηκε το παιχνίδι μίας παρέας παιδιών στη Θεσσαλονίκη, όταν ένα 10χρονο παιδάκι έπεσε στο κενό από την ταράτσα, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο.

Το σοκαριστικό συμβάν συνέβη το μεσημέρι επί της οδού Αγίας Σοφίας, στη συμβολή με την οδό Μητροπόλεως 48.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, ήταν περίπου 4-5 παιδάκια, που έκαναν παρκούρ στις ταράτσες των πολυκατοικιών και κάποια στιγμή, το ένα εξ αυτών πάτησε σε έναν φωταγωγό με τζάμι. Από το βάρος του, το τζάμι έσπασε και το 10χρονο παιδί βρέθηκε στο κενό, χάνοντας τη ζωή του.